Een conferentievraag impliceert de communicatie tussen een roepende partij en meer dan één luisteraar. Er zijn talrijke beschikbare diensten die van de conferentievraag, het moeilijk maken om een snel besluit te nemen. De dienst die u kiest zal uiteindelijk afhangen van de verwachtingen en het gebruik u krijgt uit uw conferentievraag wenst. Voor wat, slechts zijn een paar details, zoals prijs van belang, terwijl anderen met behoefte aan de gevorderde diensten zoals technische steun ter plekke zijn. Hieronder zijn een paar factoren om te overwegen wanneer het kiezen van de dienst van de conferentievraag die met uw behoeften het meest compatibel is.
Vraag de bedrijfs van de Conferentie
Wanneer het tijd komt om driemaandelijkse stats te melden, draaien vele bedrijven aan conferentievraag. Dit staat hen toe om UPS mee te delen en verslaat van hun zaken aan belanghebbende partijen. Een higher-level bedrijfstafmedewerker, zoals CEO, leest vaak de bedrijfrapporten. Zodra de resultaten worden geopenbaard, de vraag toegankelijk toen voor anderen is zich aan te sluiten bij in, namelijk zwenken de voorraadanalisten, die met komen van vragen. De ondernemingen kunnen conferentievraag ook gebruiken om hun producten of diensten te bevorderen. De leiders van het seminarie kunnen een conferentievraag voor het publiek openstellen om hun marketing technieken of kostenloos vrije bedrijfsstrategieën of een kleine prijs te delen.
Vermaak-gebaseerd de Vraag van de Conferentie
Vandaag, zoeken de mensen meer en meer manieren om nieuwe vrienden te maken of de metgezel van hun dromen te vinden. Wanneer de staven en de clubs krijgen te zijn teveel, wordt de fascinatie van het babbelen op een "partijlijn" meer en meer een beroep doend. De op vermaak-gebaseerde conferentievraag wordt gebruikt om een onderbreking van verveling, evenals een manier te verstrekken om met anderen te socialiseren. De deelnemers roepen een met deze bedoeling terzijde gelegd telefoonaantal en zijn gestopt in een gehele nieuwe wereld van het mengen en het flirten.
Audio versus Visueel
De audio conferentievraag is minder duur en vereist minder materiaal dan visueel confereren. De de conferentievraag van het Web stelt ook een gastheer van potentiële problemen, zoals het defect zijn praatje, onmiddellijk bericht, en de diensten van de Webnok open. Het stromen de video kan zorgen ook stellen. Hoewel de mogelijkheden van visuele conferentievraag enorm zijn en een betere manier hebben om het punt te krijgen over, afhankelijk van uw voorgenomen publiek, zou het concept ook kunnen worden vooruitgegaan.
Om visueel confereren als bedrijfshulpmiddel te gebruiken, zult u ook met een assortiment van softwareselecties en andere online opties moeten vertrouwd maken. Het leren van visuele confererentechnieken is een proces. Bijvoorbeeld, omvat teveel grote dossiers en u kunt omhoog met een communicatie probleem beëindigen.
De Beperkingen van de Vraag van de conferentie
Welk soort conferentievraag wilt u? Sommige diensten staan de geroepen partij toe om tijdens een vraag te spreken, terwijl andere selecties slechts geroepen partijen om aan wat toestaan te luisteren wordt gezegd.
De Opstelling van de Vraag van de conferentie
Wilt u hoe de conferentievraag wordt ontvangen en controleren gemaakt? Het roepen van partijen kan vraag aan gewenste deelnemers plaatsen of de ingang aan een vraag wordt bereikt door een speciaal telefoonaantal te roepen.
Reserve versus niet-Reserve
Wanneer u de dienst kiest die reserve-minder conferentievraag aanbiedt, zult u van meer vrijheid genieten. De oproepen kunnen op elk ogenblik worden geplaatst zonder het spreken aan een exploitant of een benoeming op te zetten. De diensten van de reserve vereisen u om uw vraag voor tijd te plannen.
De Bevelen van de Vraag van de conferentie
Welke soort roepen mogelijkheden die hebben de partijen wanneer het kiezen van de dienst? De te overwegen dingen omvatten de capaciteit om exploitanthulp, stomme en unmute deelnemers te krijgen, bellende tonen te veranderen en gesprekken te registreren.
De Planning van de vraag is Essentieel
Het weten van hoe lang uw conferentievraag zal zijn staat u toe langs deelnemers schuifelen om tijdverwachtingen te ontmoeten. In het algemeen van duim, een conferentiecall centres op een uur of meer. De grotere groepen eisen langere tijdkaders, maar zonder het gebruik van video, is het moeilijk om de rente van alle deelnemers te houden.
Gewoonlijk, worden ongeveer 1-3 minuten gegeven aan elke deelnemer om zijn of haar adviezen te uiten. Vaak, behandelt een urenlang gesprek ongeveer 1-2 onderwerpen. Een andere belangrijke factor betreffende conferentievraag is voor de technische kwesties van het laatste ogenblik voorbereidingen te treffen. Ben me bewust van toepasselijke tijdstreken en plan een conferentievraag die elk van uw gewenste deelnemers zal aanpassen. Wanneer het kiezen van de dienst, zorg al klant ervoor en de technische steun zal te zijner tijd worden behandeld.
Het facturerings Plannen
Goedkeurend een verscheidenheid van creditcards, bieden sommige diensten per minieme het tarief plannen aan. Zodra de conferentievraag wordt voltooid, wordt een vraagsamenvatting met de elektronische post verstuurd aan u met de elk van details. De toepasselijke lasten worden dan geplaatst op uw creditcard. De extra plannen omvatten vast tarief onbeperkte en maandelijkse plannen. Sommige bedrijven bieden een vast maandelijks tarief van $60 voor een maximum van vijf mensen aan dat onbeperkt gebruik voor de maand toestaat.
De speciale Diensten
Zal de conferentievraag u kiest aanbiedt u de extra diensten onderhouden? Afhankelijk van uw behoeften, kunt u wensen een vastgebonden opname van uw conferentievraag te hebben. Sommige diensten bieden deze luxe voor een vlakke prijs (rond $25) aan. Sommigen laden een tarief per uur als u wenst om een afschrift van uw vraag te hebben. De heruitzendingen worden ook aangeboden door sommige diensten voor een prijs. Voor een extra last, zou de exploitanthulp beschikbaar kunnen zijn, wat met de matiging van conferentievraag helpt.
Verscheidene Herzien Bedrijven van de Dienst van de Vraag van de Conferentie
De Conferentie van Accu: Deze toll-free dienst op bestelling, volledig geautomatiseerde biedt reserve-minder dienst, vrije vraagopnamen aan en leeft Webcontrole tijdens een verbinding voor 9,9 centen per lijn. De dienst met tussenkomst van de telefonist kost 13,9 centen. Het onbeperkte gebruik, wordt confereren met een vast tarief aangeboden, beginnend bij $99 per maand.
Geen Conferentie van Kosten: Vrije aanbiedingen, reserve-minder beschikbare mogelijkheden van de conferentievraag, 24 uur per dag. U zult een speld en wijzerplaat-in telefoonaantal ontvangen zodra een snelle registratie wordt voltooid. De vrije en goedkope diensten van de conferentievraag zijn goed voor korte berichtvraag en beperkte begrotingen. Met deze optie, wordt de bedrijfszekerheid een zorg.
WebEx: De diensten van de de conferentievraag van aanbiedingen, evenals nuttige producten, zoals het Ontmoeten van Centrum, Opleidingscentrum, het Centrum van de Steun en het Centrum van de Verkoop. Zij bieden verschillende oplossingen aan om kleine, middelgrote en grote bedrijven beter te dienen. Zij bieden ook fatsoenlijke levende technische steun en pay-per-use diensten aan.
OnConference: Deze dienst biedt geen opstellingsprijs aan en heeft een vermelde prijs van 19 centen per minuut per persoon met of zonder toll-free toegang.
De Vraag van het contact: Hoogst geadviseerd voor hun exploitant-bijgewoonde diensten.
Wanneer u zorgvuldig vergelijkingen en onderzoek naar de vele diensten van de conferentievraag leidt, zult u voordeel van een rijkdom aan besparingen kunnen nemen die de regelmatige telefoondiensten niet kunnen verstrekken.